Четвер, 25.04.2024, 00:09:42

 
Меню сторінки
 
Анонси подій
 
Нові світлини

 
Важливі події

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 
Календар новин
 
Архів новин
Головна » 2019 » Вересень » 14 » У фільмі "Тіні забутих предків" була задіяна рекордна кількість гуцульських народних інструментів
22:34:16
У фільмі "Тіні забутих предків" була задіяна рекордна кількість гуцульських народних інструментів

Друга субота вересня – день українського кіно. Фольклористка, дослідниця та звукорежисерка Оксана Бут розповіла, що вирізняє класичний зразок українського кіно – "Тіні забутих предків" – серед інших кінострічок.

Оксана Бут зазначила, що фільм "Тіні забутих предків" – це зразок українського бароко в кіно, і однією з новаторських речей у фільмі є саме звукова складова, пише Українське радіо.

"У фільмі є усі компоненти та всі різновиди звуків, які ми в принципі можемо почути в кіно: є автентична музика, автентична говірка, є аматорський колектив, який виконує "Вербовую дощечку", і, звісно, геніальна музика Мирослава Скорика. Усі ці компоненти потрібно було інтегрувати та зростити між собою", – розповіла фольклористка.

За її словами, у фільмі присутні усі інструменти, які є на Гуцульщині.

"Це сопілка-денцівка, флояра, коза, також знана як волинка, колісна ліра, дримба, трембіти, гурт весільних музик і дуже багато вокальної музики: співанки-хроніки, коломийки, голосіння, молитви, церковний спів, колядки, – перераховує фольколристка. – І при цьому, хоча для фільму було записано дуже багато музики, є моменти повної тиші, коли фільм "провисає" – і це співвідноситься з почуттями Івана".

Як розповідав композитор Мирослав Скорик, для запису звуку трембіти до Києва приїжджали трембітарі з гуцульського села. До столиці вони летіли літаком, і перевозити довжелезні музичні інструменти таким транспортом було непросто. Значно складніше, аніж записати трембіти у студії звукозапису, розповідає Оксана Бут.

"Середньостатистичний слухач, глядач не уявляє собі стару технологію запису звуку. Старі студії були розміром з кінотеатр, навіть більше. Там спокійно можна записати хоч десять трембітарів, тому це не становило проблеми, – пояснила фольклористка. – Становило проблему інше – у фільмі були дуже різні просторові моменти: ліс, церква, річка, хата і полонина. І усі моменти треба було записати так, щоб вони відповідали цьому простору, щоб трембіти звучали як в горах, а не як у студії. Для того, щоб передати це звучання, використовувалась музика Мирослава Скорика, де тембр трембіти переходив з інструмента в інструмент, і засобами симфонічного оркестру створювався ефект відлуння та накладання кінематографічної тиші".


Переглядів: 258 | Додав: Dnister









Пошук на сторінці
Статистика

Locations of visitors to this page
 
Кнопка сторінки

Івано-Франківська обласна організація НСКУ

 


Наші друзі







Відлуння віків Вишивка Оксани Чемеринської
 
©2010 - 24. 
Ідея, автор, збір і систематизація матеріалів - 
Почесний краєзнавець
України 
Андрій Чемеринський. 


Матеріали авторів розміщені виключно для популяризації та зацікавлення історією рідного краю. 
Висловлюємо подяку авторам за їхню нелегку працю! 
Через технічні можливості сторінки ми не можемо подати посилання (гіперлінк), проте вкажемо прізвище автора (або ресурс походження). 
Нашим завданням є збір масиву інформації з різних джерел - щоб зацікавлені особи мали можливість з нею працювати. Ряд інтернет - сторінок з часом втрачають свої попередні публікації, ми старатимемося їх зберегти на цьому ресурсі. 

Подання власних дописів та досліджень для розміщення на сторінці вітається.

Спілка та веб - сторінка не є власником авторських матеріалів, тільки популяризує їх для загальної обізнаності.

Офіційна позиція Спілки може бути відмінною від думки поданої в авторських матеріалах. 

Copyright MyCorp © 2024