Коломия увійшла до шести міст Західної України та Східної Польщі, де реалізовують новий туристичний проект «Східноєвропейські перлини». Він має на меті збільшити кількість туристів та мотивувати їх хоча б на день довше залишитися у таких обраних містах як Коломия, Івано-Франківськ, Львів, Люблін, Замосць та Пшеворськ.
У рамках цього туристичного проекту для Коломиї створять аудіотури, які дозволять туристам здійснювати самостійні пішохідні мандрівки без екскурсовода. Їх створять за кошти ЄС в рамках Програми транскордонного співробітництва. Аудіотури працюватимуть через портативні медіа-пристрої у супроводі детальних карт історичних частин міста, інформує кореспондент ”Коломийських Вістей”.
Також у рамках проекту буде виготовлено 19 двосторонніх інформаційних вказівників на двох мовах – українській та англійській. На вказівники витратять кошти з місцевого бюджету у розмірі 50 тисяч гривень. Проект, за словами начальниці відділу економіки міськради Ольга Гранди, планують реалізувати до кінця цього року.
«Для Коломиї це один з перших масштабних туристичних проектів, тому надіємося залучити у місто більше туристів, – розповідає Ольга Гранда. – Цього разу познайомитися з Коломиєю приїхали майже десяток журналістів з Польщі, які підготують про місто ряд публікацій у пресі. А на початку жовтня до Коломиї приїдуть й польські оператори».
У Коломиї для журналістів відкрили двері місцеві музеї та собор Преображення Господнього й провели екскурсію середмістям. Найбільше, за словами краєзнавця Василя Нагірного, поляків зацікавив зв’язок Коломиї з родиною Габсбургів.
«Приїхавши до Коломиї, отримав приємні враження. Це гарне місто. Але його треба розвивати, особливо зараз, коли йде війна і сюди приїжджають багато людей зі Сходу. Обов’язково потрібно зробити дороги. Це велика проблема для вашого міста. А потім можна сміливо запрошувати туристів та показувати унікальні історичні місця», – поділився враженнями польський журналіст Яцик Белз. |